REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.kaliciakarchitekci.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.kaliciakarchitekci.pl (dalej zwany ‘Sklep’ lub ‘Sklep
internetowy’) działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym
www.kaliciakarchitekci.pl, prowadzony jest przez KALICIAK ARCHITEKCI
Grzegorz Kaliciak z siedzibą we
Wrocławiu, wpisany do CEIDG, NIP 7542896315 (dalej zwany ‘Sprzedawca’)
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze
Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z
Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży
ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem
www.kaliciakarchitekci.pl
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA KALICIAK
ARCHITEKCI Grzegorz Kaliciak z
siedzibą we Wrocławiu, wpisaną do CEIDG, NIP 7542896315
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych (PLN), którą Klient
jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt. Cena nie zawiera kosztów
dostawy
- DZIEŃ ROBOCZY - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
- FORMULARZ
ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny na
stronie internetowej Portalu umożliwiający złożenie Zamówienia.
§ 3
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH I ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem
Sklepu korzystanie z bezpłatnych usług polegających na:
a. przeglądaniu informacji zamieszczonych w
Sklepie, w tym wizualizacji oraz Produktów,
b. udostępnianiu Klientom danych
umożliwiających kontakt ze Sprzedawcą, w celu odpowiedzi na pytania dotyczące
produktów umieszczonych w Sklepie, uzyskania dodatkowych wycen lub otrzymania
materiałów dotyczących Produktów,
c. możliwości składania przez Klienta zamówień poprzez witrynę internetową przez 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
d. możliwości zawierania za pośrednictwem Sklepu Umów
Sprzedaży Produktu.
- Do korzystania z Portalu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. komputer, laptop lub
inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu,
b. dostęp do poczty
elektronicznej
c. najnowsza wersja
przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym
przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym
przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną
Klient
- Korzystanie z Portalu oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi
do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Portalu.
- Wszelkie prawa autorskie i majątkowe do prezentowanych materiałów na
stronie Sklepu przysługują Sprzedawcy. Osoba korzystająca ze Sklepu nie ma
prawa do wykorzystywania materiałów w innych celach niż związanych z
Usługami oferowanymi przez Portal. Kopiowanie i rozpowszechnianie
materiałów prezentowanych na stronie tj. zdjęć, wizualizacji, projektów,
tekstów, elementów strony,
reprodukowanie tekstów, zdjęć i elementów stron, w całości, lub w części
jest zabronione
- Sklep ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których
warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej
promocji nie stanowi inaczej.
- Usługodawca
ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści
reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych
w nim materiałów
- Usługobiorca zobowiązany jest w szczególności do:
a.
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa,
np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra
osobiste i inne prawa osób trzecich;
b. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami
mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej
osób trzecich.
c. korzystania z Portalu w sposób nie
zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego
oprogramowania lub urządzeń;
d..
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach
Portalu niezamówionej informacji handlowej (spam);
e.
korzystania z Portalu w sposób nieuciążliwy dla innych Usługobiorców oraz dla
Sprzedawcy;
f. korzystania z wszelkich treści
zamieszczonych w ramach Portalu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
g.
korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także
podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz zgodnych ze stanem
faktycznym
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie
przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami
dostępnymi na stronie Sklepu
- Informacje o
Produktach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich
opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Ceny podane w Sklepie są podane w
polskich złotych (PLN), są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT) i nie
uwzględniają kosztów dostawy.
- Ostateczna
kwota zapłaty stanowi cenę wybranych produktów, wybrane koszty dostawy
tych produktów, które dostępne są na stronie Sklepu i będą widoczne w
podsumowaniu zamówienia
- Ceny są
wiążące w chwili potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
- Wybór
zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do
Koszyka.
- W celu
sfinalizowania zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta wszystkich
niezbędnych danych koniecznych do realizacji i dostarczenia zamówienia,
które będą widoczne w podsumowaniu zamówienia tj. przedmiotu zamówienia,
ilości, wybranej metody dostawy, wybranej metody płatności, danych
kontaktowych Klienta, adresu dostawy, danych do faktury
- Przed
wysłaniem zamówienia Klient ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem w
szczególności prawem o odstąpieniu od umowy i zasadami zwrotu zakupionych
przedmiotów,
- Po złożeniu
Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie
przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 9 niniejszego paragrafu powoduje
związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia
następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Z chwilą
otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 10
niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a
Sprzedawcą.
- Każda Umowa
Sprzedaży będzie potwierdzona dowodem zakupu, który będzie dołączany do
Produktu.
- Usługodawca
zastrzega sobie prawo własności Produktu, aż do czasu uiszczenia całej
ceny przez Kupującego.
- Za moment uiszczenia ceny uznaje się datę
zaksięgowania całej należnej kwoty na rachunku bankowym Usługodawcy.
- W przypadku
braku Produktu w magazynie Sprzedawcy, Usługodawca skontaktuje się z
kupującym, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub
zaproponować inny Produkt dostępny w sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie
prawo zmiany czasu realizacji zamówienia po uprzednim poinformowaniu
Klienta w wypadku , gdy opóźnienie w spełnieniu świadczenia jest
następstwem okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność
przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za
pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PAYU
- W przypadku
płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać wskazany przez
Sprzedawcę rachunek bankowy numer:
52 2490 0005 0000 4530 8297 6341 (Alior Bank) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku
płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient
dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny
system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą szybkiego
przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient
zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w
terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Dostawa produktów odbywa
się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Koszty
dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu
składania Zamówienia.
- Dostawa
produktów odbywa się na terytorium Polski.
- Dostawa
Produktów poza terytorium Polski jest możliwa i wymaga każdorazowo
indywidualnej wyceny przez Sprzedającego. Koszty dostawy zostaną wskazane
w czasie składania Zamówienia
- Na termin
dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
Produktu przez przewoźnika:
- czas
kompletowania Produktów wynosi do 21 dni roboczych lub zgodnie z terminem
wskazanym w opisie produktu
- dostawa
Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w
terminie przez niego deklarowanym tj. do 2 dni roboczych od momentu
nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z
wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w
Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem
InPost lub firmy kurierskiej wskazanej w formularzu zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z
winy przewoźnika.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z
tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach
konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego
Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z
dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca
jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności
Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w
ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu
określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest
dłuższy,
- zawiadomienia
o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany
przez Sprzedawcę
- w powyższej
wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak
najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie
reklamacji przez Sprzedawcę. Przykładowy wzór formularza reklamacji
dostępny jest w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu, przy czym
skorzystanie ze wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- dla oceny
nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek
udostępnić Produkt Sprzedawcy
- Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- w przypadku
reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w
terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- w związku z
uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca
odpowiednio:
a.
pokrywa koszty naprawy lub wymiany
oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
b.
obniża cenę Produktu (obniżona
cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru
niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w
terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- W
przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu
cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego
towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument
zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt
Sprzedawcy,
- Odpowiedź na
reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np.
wiadomość mailowa
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na
odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie w terminie 14 dni.
- Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy należy złożyć w terminie 14 dni kalendarzowych . Do
zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone. w formie
elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail
wskazany na stronie www.kaliciakarcitekci.pl. Przykładowy wzór formularza
odstąpienia od umowy zawarty dostępny jest w załączniku nr 1 do
niniejszego Regulaminu, przy czym skorzystanie ze wzoru formularza nie jest
obowiązkowe.
- W razie
odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a
Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy w stanie nienaruszonym
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego
upływem.
- W przypadku
odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres
wskazany przez Nadawcę
- Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie
poinformował Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia
od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W
celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument
powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób,
w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Weryfikacja
skuteczności oświadczenia o odstąpieniu następuje po otrzymaniu przez
Usługodawcę fizycznego zwrotu wszystkich egzemplarzy Produktu.
- Zwracany
Towar winien znajdować się w stanie niezmienionym. Konsument oraz
Przedsiębiorca-konsument ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
Produktu będące wynikiem korzystania z niego nawet w przypadku braku
naruszenia plomb. Zwrot możliwy jest, pod warunkiem, że Sprzedający
otrzyma Produkt nienoszący śladów użytkowania, rozszywania, kopiowania
itp.i zerwania plomby świadczącej o oryginalności produktu
- Sprzedawca
dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami.
- Zwrot
produktu nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu
otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli
Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do
zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument
odstępujący od Umowy Sprzedaż
ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Termin
czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla
umowy od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Klientowi w przypadku:
a. Umowy Sprzedaży m.in., w której
przedmiotem świadczenia jest towar wykonany na specjalne zlecenie,
wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb.
b. produktów, które noszą ślady
użytkowania, w szczególności w stopniu wykluczającym jego ponowne użycie bądź
wskazujące na jego rozpieczętowanie, zerwanie plomby, rozszycie w celu jego skopiowania lub zapisu w formie
elektronicznej.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem
polskim.
- W przypadku
niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w
miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe
przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie
spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą
rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją
polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe,
lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego
paragrafu.
- Ewentualne
spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym
jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z
przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w
szczególności w przypadku konieczności jego dostosowania do zmieniających
się przepisów lub zmiany zasad prowadzenia działalności przez Sprzedawcę.
Wszystkie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zawarte przed
dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie
Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy o świadczenie usługi
drogą elektroniczną. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od
opublikowania na Portalu. Usługodawca poinformuje Klienta na 7 dni przed
wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą
wiadomości przesłanej drogą elektroniczną. W razie, gdy Klient nie
akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie
Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
*formularz ten należy wypełnić i
odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy/zwrotu projektu
…………………………………..
…………………………………..
…………………………………..
(imię i nazwisko, adres)
Ja
.............................................................................,
niniejszym informuję o skorzystaniu, zgodnie z treścią regulaminu Sklepu, z
prawa odstąpienia od umowy dotyczącej projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego o
nazwie..............................................................................
z dnia ........................................ (nr zamówienia ……………………..),
dostarczonego w dniu ………………………………… za który uiściłem/łam cenę̨ ...............................................................................................
zł. Kwotę uiszczoną przy zawarciu umowy proszę zwrócić na rachunek bankowy o nr
…………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………….
(data i czytelny podpis)
Oświadczam, że
odsyłana dokumentacja techniczna projektu domu, nie została skopiowana w części
ani w całości. Nadto oświadczam, że w/w projekt nie został wykorzystany do
celów projektowo-budowlanych.
...........................................................
(data i czytelny podpis)
*Zwrot możliwy jest, pod
warunkiem, że odesłany Produkt będzie zabezpieczony plombami, nienoszący
śladów użytkowania, rozszywania, kopiowania itp.
*Zwrot nie jest możliwy w
przypadku zamówienia Produktu spełniającego zindywidualizowane potrzeby
kupującego.
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO
REGULAMINU
FORMULARZ REKLAMACYJNY
*formularz ten należy wypełnić i
odesłać tylko w przypadku złożenia reklamacji dot. zakupionego produktu
…………………………………..
…………………………………..
…………………………………..
(imię i nazwisko, adres)
Ja
……………………………………………………………..niniejszym zawiadamiam, iż otrzymany przeze mnie
produkt na podstawie umowy z dnia ................................. (nr
zamówienia …………………………………) jest wadliwy. Stwierdzona wada polega na
.............................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………….......została stwierdzona w dniu
.................................... Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
*wymiany towaru na
nowy*
*nieodpłatnego usunięcia wady*
*obniżenia ceny towaru o kwotę̨
......................PLN (słownie:..............................);
*odstępuję̨ od umowy i
proszę̨ o zwrot ceny towaru
Zwrotu wyżej podanej kwoty proszę̨
dokonać na konto:
...................................................................................................................................................
……………………………………..
(data i
podpis )
*niepotrzebne
skreślić